OM fucking G !!

jag vet ine vart jag ska börja, hela jag skakar , kan inte riktigt få kontroll över fingrarna. jag är så GLAD !!!! :D världens bästa dag. Världens. om man känner mig så kanske man vet att jag är ett Danny-freak. och om hur jag tidigare försökt ta mig in på ställen för att se honom kan ni läsa här  . idag så var jag, Sof och Sanna på Thoren Business School, på öppet hus. Vi åkte förstås inte dit för att kolla skolan bara. Utan föra att se EMD !!! jag som är det ulitmata Danny-fanet. sofia också och sanna digagr Mattias :D vi bytte in våra biljetter (tack tack tack, frida. du har gjort mitt liv!) till riktiga biljetter. hmm, lång tid kvar att vänta. vi kollade runt lite och vi tyckte faktiskt att skolan var bra ! efter ett tag så gick vi allafall till kyrkan där det skulle vara. även fast det var alldeles för tidigt. vi kom dit och det var kanske 8 personer som stod där och trängdes. vi frös allihopa. några tjejer gick runt hörnet på kyrkan, jag följde efter. jag vinkade snabbt till mig sofia och sanna. för det jag såg var inte möjligt. tjejerna samlades runt. HONOM. danny 20 meter framåt. jag kuter fram till dom och sanna och sofia hänger med. HEEJ ! ropar jag. han hejajr tillbaka och kommer fram och ger mig en KRAM !!! omg omg omg !! åh, gud vad gott han luktar ! Gud vad coolt, lägger jag till . hn kramar sedan sofia och sanna med. :D:D  han frågar om det likker nåt fik i närheten. jag säger snabbt. det ligger ett här runt hörnet och ett på järnvägstationen, han börjar gå mot ingången och alla följer efter. han smiter sedan in och sen står vi och köar. visst han låter kanske sur eller nåt. men jag kopmmar inte ihåg vad han sa. jag skakade som fan sen. inte för att jag frös , utav chocken. sen släpps vi in och vi får vänta, nåra gubbar pratar om skolan och ett förband spelar. Sen komemr dom in !! yay! asbra ,, super !!! 
sen är det signering. vu köar en stund. sen får jag komma fram till Danny. 
D: Hej, vad heter du ?
J: hej hej , jag heter Alex
D: Alex..
J: du ska se min vägg därhemma
D: jaså ?
J: jaa, den är full av bilder på dig
D: på mig ? vad kul, på mig och ola då eller ?
J: nejje, Ola är dålig. bara dig, du är bäst !
D: haha, tack.
sen fick jag juh av erik och mattias också :D


nu fattar du varför jag är så glad :D jag kommer börja gråta när jag fattar vad som har hänt.
bilder kommer sen !! ;D

Kommentarer
Postat av: sanna

coooooooolt!!!! :D lycko dig" ;D

2008-01-22 @ 17:15:20
URL: http://sann4a.blogg.se
Postat av: sanna

coolt:D

jag har inte settde. :(

ha en nice vecka
=)

2008-01-22 @ 18:11:14
URL: http://sann4a.blogg.se
Postat av: oxå dannyfan

heh, råkade kolla in här, läste vad du skrev om din träff med danny. alltid trevligt att läsa sånt..
danny e den skönaste människan på jorden!

2008-01-22 @ 23:10:31
Postat av: Ett till dannyfan

Kul och läsa. Danny e helt underbar. När kommer bilderna???? Nyfiken!

2008-01-23 @ 23:32:27
Postat av: Emma

Hahah!
Jag reagerar också så när jag träffar Danny, kul att veta att någon annan gör det med!

2008-01-31 @ 20:09:54
Postat av: Alicia

Det var jag och mina kompisar som sprang runt hörnet x'D det var jag somhittade han. haha.

2008-04-22 @ 22:03:02
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0