Glad eller Ledsen?

Här är lite bilder från i fredags:


Jag, Joy och Sofia i omklädningsrummet på gympan
Sööt Sofia på Coffehouse
Jag på Coffeehouse

Lördag.

Laddar heela dagen typ , helig dag idag ;D  Jag och Linda fikar på Wanes'  och där raggar några killar på oss (eller snarare linda) och de har väärldens stockholmska. men de visar sig att dom oxå ska på Danny men inte vet vart det ligger, si berättar vart dom ska gå.. vi snackar lite lätt och så får linda hans nummer om det skulle bli nån förfest eller så.

vi möter Sof och köper lite dricka drar hem till Linda och hänger lite, målar naglarna och lyssnar på musik . sen börjar vi göra oss iordning. Vi köper lite hamburgare och käkar också. sen är vi helt FAB!! Sofia och Linda blir helt goregus, ;D
Lindas två kompisar David och Pontus (?) kommer och vi sjunger lite singstar och förfestar något. vi överväger att ringa till Wanes' killarna att komma dom med , men tänker att vi kommer att träffa dom där.
vid elva beger vi oss till Olearys. och planen lyder;
Jag följer med Pontus och David in efter som jag har Lindas gamla leg, så kan jag hennes personnummer och allt utantill , ;D men när vi går in så behöver jag inte ens ta upp det ;D haha  , jag bara betalar, får min stämpel och går ner. :))
Linda och Sofia stannar ute på nån hamburger grill och tar en cola. Linda går in, betalar, lämnar hennes och sofias prylar i garderoben och går ner och lämnar hennes väska hos mig.  Jag sitter där och typ snackar liite med Pontus och david. och hans kompisar .. (?)
Linda går ut till sofia, där de ritar av stämpeln (efter som sofia inte har nåt leg)
och sedan väntar lite och går in, men då, så vill vakten se sofias stämpel, men den konstateras av personalen - falsk , men sofía som överklagar med att hon har lämnat in sina kläder i garderoben och har en bricka till det tillochmed, får inte komma in för att hon inte har betalat. så det var ju inte nåt om att hon inte hade åldern inne visar det sig, för vakten trodde att hon var typ arton. ;D så linda går ner till mig och vi hämtar ut våra grejer och jag och sof åker hem :(( men linda blir kvar och träffar wanes' killarna och det visar sig att dom är Dannys bästa kompisar !!!!! så fatta ifall vi hade bjudit in dom på förfest .! då skulle vi ju kanske fått träffa DANNY !!!! själva tanken av det hela gör at tjag knappt kan andas. men iaf, linda skulle få följa med på efterfest med dom och Danny!!! jag bara väntar på att hon ska ringa !!!


Sofia blir fixad i håret
Sofia blir sminkad
Jag utan smink , face the ugly truth
Pontus och David hemma hos Linda
Jag och Sofia , ready
Min stämpel !!! Jag hoppas den kommer att hålla sig ett tag, för det är inte många som kommer in på krogen när dom är 14, ska fylla 15, utan problem...
:D:D:D

Plussidan av kvälllen:
Vi hade kul innan
Vi var sååå snygga
Det såg man av blickarna man fick ;D
Jag var på krogen endå
Vet hur vi ska göra nästa gång
Linda träffa danny kompisar

Den mera självklara minussidan:
Sofia kom inte in
Såg eller hörde inte Danny. jag dog nog lite
När Nöjesmix ville ta en mingelbild på mig inne på Olearys var jag tvungen att tacka nej...  det skar i mitt hjärta
Det var kallt
Jag var nervös
Jag förlora 120 spänn för att sitta där inne i 45 minuter, med ganska kasst sällskap

så jag är ju aslessen men endå inte ,,, ?

aja , nu ska jag ta och äta lite ,,((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0