folk börjar slåss i trängseln

jag hatar mättnadskänslan, att vara sådära äckligt mätt. Jag hatar känslan utav skuld, när man vet att man gjort något dumt. det har jag gjort länge.
En ny känsla har kommit till mig, på ett helt nytt sätt.
Avund.
Känslan av att man vill leva som någon annan.
Varför känns det som att jag missar mitt liv när jag inte är ute och festar som dom allra flesta utav mina kompisar? Varför känns det som att jag väntar på en annan dag varje dag jag vaknar?
Varför villl inte allt bli perfekt?
Varför vill man ha det man inte kan få?
Varför finns avund?

Kommentarer
Postat av: M

man "lever" inte mer för att man inte är ute och festar gumman. man ska göra det man tycker om att göra, det man gillar att göra! om man inte gillar att festa så mycket, om man hellre vill vara hemma och bara se på film och mysa, äta ute, spela bowling osv. så ska man göra det istället. man ska inte göra som alla andra. Och om dina vänner inte vill ta med dig på festerna så är de inga riktiga vänner.

2009-11-03 @ 23:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0