förnekar du fittan?

Hej
Jag är sjuk, snorig och har ont i halsen. Inte kul.. Två hålsningar idag till två helt okia människor med två helt olika medelanden

Till älskling:
Jag saknar dig så mkt, det är nog jobbigt att jag vet att jag inte kommer att få se dig förrän på söndag, men nu är du så upptagen med annat att du knapps kan smsa alls med mig under dagarna. Gubbsingen, jag saknar att ligga mot hud, och reta dig att du får ligga mot tröja tills du kräver att få ligga mot hud du med :) jag saknar att har dina armar om mig och dina andetag mot mitt hår. När vi träffas på söndag ska du få igen allt det du missat ;)

Till hatobjekt:
Hej. Jag hatar dig. Du förstör allt och du är så puckat falsk! Du utnyttjar alla och du är så fruktansvärt egoistisk. Du är bland de värsta männikskor jag vet. Jag tycker synd om människorna som köper dina lögner. 

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hahah,du och sanna är lika. ni båda sover med tröjja. Ni retas som fan :P

Lycka till med richard. Ni passar =)

2009-03-20 @ 00:35:11
URL: http://puttesbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0