Tack människovärme

Just nyss så kände jag mig glad, jag var med rickard :) När jag är med honom finns det ingenting att ora sig över. Jag kan vara den jag är för det tycker han om bäst. Men när jag väl kommer hem, så sugs all glädje rakt ut ur mig, jag ser inte minsta ljuspunkt i livet, jag känner mig olycklig och bitter. Ovälkommen. 
Här ställs så mycket krav, så många att det känns som jag drunknar i dom och det är omäjlig att upfylla alla, så då kan man lika gärna ge upp för jag kommer ändå aldrig att lyckas fullständigt. Man tänker över hur otillräklig man är så att man inte ser dom få bättre tillfällerna. Jag blir stressad över att jag inte gör någonting åt min oduglihet och jag har svårt att koncentrera mig och att vara snäll mot andra. 
Jag blir stressad över allt dom tycker att jag borde vara; smal, lång, rakryggad, välklädd, fint sminkad, friserat hår, omvårdade naglar, hjälpsam, trevlig, omtänksam, mjuk, ordningsam, gilla att laga mat, städa, hjälpa till med sysslor, tycka om all mat som serveras, vara tacksam och mycket mycket mer som jag inte är. 



Kommentarer
Postat av: Linda

JAG gillar dig iaf precis som du är. Vandrande wikipedia, tänker på lika smarta och dumma saker som jag(fast dom är egenltligen inte dumma när man tänker på dem som vi gör) snygg, snäll, jag kan berätta vad som helst för dig, jag kan va seg och dryg, vi kan köra våra monologer samtidigt hehe. På fredag kommer jag iaf att flytta in hos er och då får dom mig att klaga på ist ;) fick värsta harangen av pappa i fredags haha. börjar undra om han över huvud taget KAN vara nöjd? Love u!

2009-01-25 @ 23:34:30
URL: http://princesspink.blogg.se/
Postat av: Sofia

jag älskar dig vännen, för den du är, därför få du INTE va nån annan ! jag saknar dig stumpan, vi lär träffas !? :)

2009-01-26 @ 13:41:10
Postat av: Sofia

jag älskar dig vännen, för den du är, därför få du INTE va nån annan ! jag saknar dig stumpan, vi lär träffas !? :)

2009-01-26 @ 13:41:33
Postat av: Alexandra

Jaa, absolut , snuttan ! :D Säg bara när och var !! <33

2009-01-26 @ 15:29:40
URL: http://misscotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0