StiffNipples

Äntligen känns det inte lika tungt att gå upp om morgornarna, äntligen är det inte längre en total pina att gå till skolan, äntligen är jag inte ensam.
Jag har blivit mottagen, accepterad som vän och kompis. Jag har slagit mig fri från fängelset som mitt tidigare misstag låst in mig i och visat att jag visst passar in, bara det att jag gömt mitt sanna jag. Det jag som nu har nått fram. 
Äntligen passar jag in. Jag känner mig hemma och som en del utav alla människor. 
Jag vill säga tack till Betty och Roxanna speciellt, för att ni har gett mig chansen. Släppt in mig. Räddat mig. 
Jag känner att jag passar ihop med er, ni är så bra människor, som funkar så bra med mig. 
Ni har återskänkt mitt skratt. 

Sakta med säkert gör ni mig lycklig.


Vissa namn har blivit ändrade för att skydda personerna i fråga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0