fundering

Vad tycker du om att hålla kontakten med sina ex?
Jag har viss kontakt med mina ex men jag har definitiv kontakt med alla mina gamla flörtar.
 
Asså visst , några pratar jag inte med för att det var så att det var dom som dissa mig inte jag som dissa dem inom båda kategorierna.
Men jag vet inte alls hur jag skulle reagera ifall min kille skulle vara värsta kompisen med sitt ex. Jag skulle självfallet lita på att det inte var något på ett känslosamt plan, för jag litar på hans ord att han bara har ögon för mig. Men jag skulle nog känna min svartsjuk för att inte all uppmärksamhet skulle riktas mot mig. 
Men jag skulle absolut inte bli sur ifall han hade kontakt med sitt ex och så började hon att gilla honom igen , jag menar det är ju inte hans fel. Så länge han inte ljuger för mig eller henne och säger saker som han inte menar, ifall han inte skämtar förstås, men då måste det vara tydligt liksom.  
Jag hoppas att alla skulle kunna ha samma förtroende och tillit, annars är det inte värt ett förhållande tycker jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0