En liten farbror

Hejsan :)

Har precis kommit hem från gymmet (applåder till mig) så jag låter lite sådär jobbbigt hurtig och nyttig. Men för att få bort den stämpeln så vill jag tillägga att jag njöt inte alls, jag led. Blää för att träna. 
Men iaf, gissa vem jag sprang på när jag skulle knyta skorna ? Jo, Alexander Lawnizac! (Gammal klasskompis) Haha, jag såg honom lite snabbt och hejjade , han sa tveksamt hej tillbaka och vände sig om för att gå , men snabbt tittade han på mig igen och sa: "JAA, hej! Jag kände inte igen dig!" Hej liten diss -.- 
Sedan började han gubb-prata med mig !! :O Och med det menar jag då att han frågade massa frågon om min nutida situation och just i detta fall så handlade det om skolan, om att vi båda gick på vasa. x) LOL 

Iaf, soft dag idag, gick tidigare från svenskan för att jag "skulle hinna med min buss" (aa) vi satt iaf bara och loda, jag moa och madde :P


Madde och en Moa , som äter risifrutti :P


Stylade Madde :D

Kommentarer
Postat av: maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadde

sen kan man ju va lika jävla snygg och het som jag x)

2009-01-27 @ 22:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0