Banan på garderoben

Vad vill jag bli när jag blir stor ? 
Jag vet inte alls ! Jag gillar jättemycket att rita och så men det är ju inte precis nåt som jag ser som ett blivande yrke precis, utan snarare en hobby. Jag skulle kunna tänka mig att bli nästav vad som helst, allt verkar kul liksom; polis, jobba i kassan, busschaffuör , bankir, marinbiolog, brandman, taxiförare, spelprogramerare, arkeolog, animerare, inredningsarkitekt och allt allt allt ! 
Jag vill bli rik, men just nu känns det som jag inte orkar kämpa för det. Det skulle inte känas värt att jobba ihäl sig och sen inte ha tid för att spendera.
Spendera är livet. 
Jag skulle lugnt kunna gifta mig med nån bara för dens pengar i framtiden och leva på minnerna från min ungdoms kärlek, (visst den tanken går inte ihop med faktat att min ungdomskärlek kommer att fortsätta vara mitt livs kärlek, men hypotetiskt liksom)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0