All the young dudes

Vart hemma dag för mig då vi skulle ha friluftsdag men jag inte kände för att göra min ektivitet helt djälv p.g.a. att mina kompisar var antingen "sjuka" eller så bodde dom för långt bort för att behöva vara med utan fick göra något på hemmaplan med intyg. 
Jag frågade min lärare igår ifall jag fick göra något hemma. Hon sa att jag fick göra det ifall jag bor utanför gävle. Humm tänkte jag, och plötsligt så ploppade det upp en liten idé , jag kan utnyttja min pojkvän, så jag sa så gulligt jag kunde "men jag är inte så ofta hemma nuförtiden, jag bor mest hos min pojkvän som bor forsbacka" då vek hon sig och "jaja , gör vad du vill , bara du har ett intyg"

hehe , 
så jag har varit ute på promenad , (på tomten , men sshh, säg inget! för pappa får inte få reda på någort) och badat skummbad plackat ihop på mitt rum också :P sen gjorde jag en smarrig lunch, stekt ris med grönsaker :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0