schopple

Hej hej :)

Livet är allt underligt. Vet man ens ifall det är nåt konkret eller abstrakt? Om man tänker på det lite snabbt så är det abstakt, men egentligen borde det juh kunna räknas som konkret också, om man orkar tänka i dom banorna. Men det gör jag inte för tillfället. Höhö ^^ (aa)

Jag har bestämt mig. Jag ska skriva en bok. Asså dom som känner mig vet ju att jag har börjat på äkligt många böcker men aldrig avslutat dom. Anyway, eftersom min klass håller på att läsa en bok på svenskan av jonas gardell så fick jag lite inspiration  och vill nog köra lite samma stuk so mhonom. Så det blir lite självbiografi av det hela. Men vi får väl se hur det lir i slutändan av det hela ;) 
anyway, nu pallar jag inte skriva mera, så 
later <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0