leksaks dino :)

hej kalas :P

nu är det så att jag har lite delade tankar med fellepelle så det kan vara så att man kan tro att jag har snott dessa tankar från henne. Men icke. 

iaf , våran klass. ES1BD :) världens goaste klass. Iaf om man jämför med den gamla , där vi knappt kunde räknas som klass typ x) för vi kunde typ inte göra nåt som alla var eniga om . Nu i veckan fixade vi en msn lista till alla i klassen liksom , helt själva typ :P coolt måste jag säga. 
Anyway, du vet hur det kan finnas olika typer av månniskor i en klass; folk som sover, faktiskt lyssnar, ritar sönder allt, antecknar och så vidare om man plockar ur alla dom som kladdar hela tiden och gör dom till en klass. Det blir vår klass, alla ritar hela tiden, då läraren föreläsern , rasterna när det är meningen att vi ska göra det liksom också. :P


En annan grej våran mattelärare; Ola/Hippien/Shaggy, det kan inte vara kul för honom asså, han har antagligen pluggat skitlänge för att bli det och vad får han göra? så och säga saker som ingen ihuvudtaget bryr sig om och efter det stå och kolla på samma idioter skita i att göra det som dom borde göra. 

min jacka :)
MIn jacka som jag har beställt btw :P



Kommentarer
Postat av: Felicia

haha ja alla i klassen kluddar UTOM lilla jag då ;D

rätt liten bild, men jackan verkar vara jävligt het iaf :D <33

2008-09-03 @ 15:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0