hos rickard

Hejsan :)
Jag och agnes ska uppfinna en sak, en sak som jag är riktigt pepp på :P kolsyrat saliv, asså fatta vad skummt det måste kännas ! :D mmh, jag får klura lite på det dära.. 

Denna höstlovsvecka blir nog lajbans :P nu i´helgen så hafr rickard sovit hos mig , sen var jag och sanna på "låt den rätte komma in" den var rätt bra ^^ 
Idag så har jag varit hemma bara tills nu , jag är hos rickard ;) (aa) sen imorrn ska jag väl hit igen , sova här och åka tidigt för att sedan möta sanna en snabbis på stan (fixa lite hush-hush ;) ) efter det så blire väl iväg till långsand för att ha lite maskerad med klassen, utklädd till chris ^ vi åker hem på torsdagen pch sen på fredagen ska jag hem till sanna på maskerad där, föreställande en indier  :) 
eftersom rickard åker till rom på onsdag så ska jag passa på att vara myycket med mina kompisar :)
så om du inte har något för dig så ring mig , LOVA ?

later <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0