No way-klubben instämmer

Tjabba hopp !
Måndag. Helgen har vart muy bra. Fredags så var jag hem till linda, slagga där med lite myspys innan ;) På lördagen så bar det av till stockholm för att shoppa. Jag hittade avslutningskläder, som tur var. Oturligt nog var det så jävla mkt folk och jävligt varmt, skinnpajjen var unwanted. Alla stockholmare tyckte det var kallt. Jag kände mig lite outsider-norrlänning där. Ja, sen vart det lite annat crap också. :P

Sen när man kom hem så var det bara att rejsa hem på cykeln för att inte missa när det var rysslands tur i ESC, för det vore juh en dödssynd att missa Dima Bilan live på täve ! Alla i familjen mobbade mig för att jag vart så rörd och fällde en tår när han sjöng. -.- fattar inte varför jag ALLtid ska råka ut för kommentarerna: Kolla alex GRÅÅÅTER!! :O:D men ursäkt mig då, ifall jag är bff med tårarna. Som alla förväntar sig att jag är värsta macho och inte ska gråta. Känner ingen mig ? ;O
Men annars var allt som det skulle när det är schlager EM, sallad med rostat bröd i soffan. Ett måste i casa de Åhré. Fast det är mest jag som är sträng med att upprätthålla den traditionen. Men det är juh för att jag är ESC-nörden också. 
Sen när dom sa att han (Dima) skulle ut och turnéa och komma till svearike så hoppade nog hela gatan till utav mitt skrik.  Jag ska fan lära mig rysska tills när han kommer. Så jag kan säga att jag har älskat alla hans låtar och särskilt "Lady Flame" men att det är synd att han klippt bort hockey-frillan. Men nu är han ännu mer lik två st hotties som gör så att jag tycker att han faktiskt är söt.
                   

Ifall Enrique Iglesias och Matt le Blanc får barn, då blir det fan Dima Bilan

Sen var man juh ut till valbo och såg E.M.D. på söndagen. Det var jättekul och jag fick chansen att ge the best birthday gift ever! Sen sa Erik Segerstedt att jag var snygg! :D det ar liksom såhär, jag stog och snacka med danny, när han signerade skivan, sen gick jag till erik och han bah: hej snygging utan att kolla upp utan bara skrev. Sen när han skulle räcka över skiva så kollade han liksom på mig och han bah: Gud, vad snygg du är! , min hjärna var unfortunaly ¨helt bort domnad så jag sa bara tack och skrattade. Jag sa inte att han var snygg tillbaka. Jag dissade honom lite granna. När snygg-erik sa att jag var snygg. 

Men oj, vad långt detta blev. 
Later <33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0