Hejhej

Jag sitter här hemma och chillar med lite gamla Boston Tea Party klipp och pustar ut efter dagens hjältedåd. För att följande historia ska ha en poäng så måste jag berätta att våran skola har hittat på en liten rolig aktivitet; Solängsklassikern' som det så fint kallas. Det går ut på att man har som en liten "friluftsdag" årligen, där finns 3 aktivitater att välja på och en tillägsaktivitet under vintern; cykla 4 mil, simma 60st 50-meterslängder, åka längskidor typ aslångt och sprina 12 km. Sen finns det förstås korta sträckor som många som inte vill få ett fint "jag har tagit klassikarn'-diplom"  tar ist. Jag har lyckligtvis klarat de längre sträckorna i samtliga grenar och kommer nu i nian att få ett tjusigt diplom. Men så idag så hade vi friluftsdag och jag och mina vänner hade såklart valt promenad som aktivitet, normalt sett så tar vi en svängom till hemlingby eller kör hälsans stig. Idag gick vi typ ut till valbo. -.- 1,2 mil. Precis som klassikern. Jag hatade att göra klassikern och jag fattar inte att jag gjorde det igen , eller vart lurad till att göra det igen. Jag känner mig så patetisk. För idag så hade jag jeans och en stor jävla fet handväska med fika i som smakade så jävla ruttet att jag inte ville ha. Inte som när jag gjorde klassikern; vattenpaus på mitten, med KALLT vatten, träningsbyxor, iPod och lite mulet. 
Jag känner mig .. Förnedrad. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0