heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Hej efter ett långt uppehåll. Jag har faktiskt en ursäkt i mitt försvar; jag har haft lite problem med datan - jag orkar inte gå ner och sätta på den, ehöm (a)
Nu sitter jag iaf här hemma hos mormor och morfar, i brist på saker att göra. Jag har som vanligt blivit omänskligt övergödd. Men enligt min mormor så har jag ätit för lite, Men det var iaf en god frukost/lunch/middag. Det är lite roligt att säga så precis när man har ätit klart bah "ååh, gash, min mage, jag är såå mätt, men det var en högstaklassig frukost" då säger morfar "men hörre duu-uu! är du inte klok mäniska!" och ruskar på huvet. Och sen tittar mormor bistert på mamma och man ser verkligen hur blicken säger: att-du-inte-ser-till-att-dina-barn-får-i-sig-mat-det-är-för-att-du-är-för-självuptagen och mamma skäms. Hihi, det är lite kul att se mamma få "skäll" from time to time.
Jag har under den senaste veckan vart lite bussy, i fredags så började jag måla taket i mitt framtida rum. Det är ett motiv av en sol med midnattsblå bakgrund . det tyog ca 8.5 timmar att åstadkomma denna sol. Och nu har jag en killer träningsvärk i armarna, jag kan inte ens böja bak armarna för att klia mig på ryggen x)
Sen har jag köpt den första episoden i årets bikini - en blomig, men jag ska köpa några delar till..
men nu så blir det självklart lite fika på maten :p later <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0