FREDAG!

yihee ! Friday,
morgonen startar med gympa, rugby, som är det roligaste som man kan göra på gympan. Så jävla roligt. Asså det är inte precis så att jag bah längtar till att få köra rugby, men asså det är roligare än typ vollyboll eller fotboll. Plus att jag gjorde 4 av 8 touchdowns :D vågen för mig! :) sen SO, där vi fick reda på lite interessting facts about sesamfrön :)
och sen diverse bra lektioner efter det. Oj höll på att stava fel på lektioner där.. ;) Jennie är glad också, det är bra, för mitt hjärta gråter när jag ser henne ledsen. 
Har målat naglarna precis, lite piffigt sådär och snart kommer det lite gäster till mig och min kära familj från stockholm, the capital of scandinavia ;P Så jag ska byta till kjol faktiskt , för jag har sölat ner dessa braller, (A) och sen hacka lite grönsaker :)
Det blir nog en bra dag :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0