Tisdag

Tjabba tjena hallå!

jag känner mig så duktig :D jag har srädat kaninburen, mitt rum och jag har satt min mormor till att sortera min vänner- skivor (a) Själv så ska jag göra italienska även fast den är tills på torsdag! Jag är så bra :D
Mojset som var på konserthuset var fett trist och jag höll nästan på att somna. Ddet var verkligen som att amla hela högstadiet i en burk, alla utgångar bevakade av lärare och sen lite gnälliga högt uppsatt personer som kommer och säger: det finns inte ekonomsika resurser för att göra nåt. Men allt är ert fel så gör inte ditt och gör inte datt. Ert fel ert fel . FEL FEL!  
Så efter så hade vi haft så übertråkigt att jag och Höna fick fnatt och skrattanfall xD
Nu sitter jag och lyssnar på Poison men Alice Cooper : D GRYM låt. It gives me goosbumps. :D
Det roliga i min situation är att jag har typ 1miljon tofflor. Men jag lyckas aldrig hitta ett helt par. OCh till råga på allt så har jag inte bara en duntoffla och en fårskinnstoffla på mig, utan det är två högertofflor. -.- 
Jag och sanna kom på en sak för att helt byta ämne: men först måste jag berätta hur vi kom på det. 
Jag började sjunga på Sailor Moon vinjetten så vi kom in på att båda älskade det programmet när vi var små. :D sen så sökte jag på YouTube för att få höra vinjetten. Men dom jäva sockerballarna hade klippt bort den. Så jag kollade lite lätt på dom och upptäckte att dom faktiskt inte är ett dugg lämpliga för barn att kolla på. Så alla föräldrar som inte låter sina barn leka med Barbie eller kolla på Top Model kan slänga sig i väggen, alla skönhetsideal kommer ifrån Sailor Moon. Det är tillochmed så att jag trollbinds vid den japanska tecknade skönheterna. Och inte som med det så är det juh inte ett dugg realistiskt.  2 meter långa ben och 5 cm lång kjol. -.-
Så då återstår frågan; ska jag låta mina barn kolla på det? Det kollade liksom jag på och ääälskade (och dagens barnprogram suuuuger!) MEN vad är konsekvenserna ? hmm.. äh, whatta heck .


bye så länge sköna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0