"S": - Ta på mig! xD

Hej hopp . :)

Söndags var jag hos mormor och morfar som sagt:) ganska trevligt och men blir som vanligt fruktansvärt mätt. Sen efter det så hängde jag , sanna och sofia med philip och jonas. Kollade på Smala Sussie och The holiday. Typ. ^^ Jag glömde mina filmer och sofia sin hundralapp -.- sen gick vi hem till mig och sov/kolla på Lady och Lufsen. På morgon därefetr så drog sof hem ett tag så mötte vi jennie på bussen till Malmberget efter att vi vart på konsum krysset och köpt: Hårfärg, två tandborstar, godis och  passionfruktsläsk. ^^ väl därute färgade vi håret på sanna, inte en stor förändring om jag får säga det själv. Lagade lite makaroner och falukorv, mycket gott - även fast vi inte hade ketchup :P Vi kollade på Scrubs och åt popcorn och drack "Darling Rubarb"
På morronen så softade vi lite ; kollade på askungen och snövit :D sen var det dags att ta sig hem. :/ har bara degat resten av dagen. bilder finns på MissCotton @ bdb :)

Later <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0