Onsdag

Sitter här och lyssnar på Lupe Fiasco - Superstar. Mycket bra låt. :) Jag har precis gått upp och klockan är - 16.51. Jag har sovit till typ halv två idag. sen har jag kollat på två filmer. På smällen och The Ex. Ganska bra filmer :) 
Jag kollar lite bilddagböcker. Typ 99.9% skriver att dom vill ha sommar. Alla längtar efter sommaren, när man pratar på msn, i telefon eller bara live med nån person, så fort man inte vet vad man ska säga kommer det: "Jag vill ha SOMMAAAR!"  Själv längtar jag inte alls speciellt mkt till sommarn. Jag tycker juh inte om insekter speciellt mkt och det finns juh rätt mkt utav dom då. Själv vill jag ha snö. Så man ka göra snö-änglar och kasta snöbollar. Inte för att det händer så ofta att jag gör det, men jag vill iaf ha möjligheten att göra det. Och julen. Jag är juh Nr.1 fan of julen, och julen ligger juh liksom mitt i vintern, eller ja, ska ligga mitt i vintern.

howdy so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0