Måndag

Hej hej mina vänner :D
Idag är det måndag,  men för att inte sjunka till botten helt så kan man juh tänka att denna vecka faktiskt bara är 4 dagar, och just nu är 1 avklarad :D så bara tre, och ifall man är så "lycklig" att man går på solängskolan så har man typ inte lektioner förren typ vid lunch, för att vi ska lyssna på rektorn på konserthuset ^^
så då är det juh bara 3,5 dagar :P
Så det så.

Jag kom på en liten lustig grej. Jag har ett konstigt behov att tillfredställa gamla pensioners russin med mitt betende/utseende (dom som toklar det här på ett cp-sätt (jennie/jonas) gå och gräv ner er, för att andvända 2003 uttryck) Det är helt mongo, jag måste vara liksom perfekt för gamla tanter.? Det värsta som skulle kunna hända mig är att höra två kärringar så bakom mig och viska elaka saker om mig; "Att hon går klädd sådär, så var det inte på mina dar.. ack ack ack, vad ska det bli av flicktstackarn när hon går om kring och surar sådär?"  
Sen ska jag och Sanna fixa våra naglar till påsk :D så rooligt :>>  typ 1/4 av denna måndas pengar ska gå till det. REsten ska gå till en kamera. Och alla kan juh räkna ut att 3/4 av 1000 kroner inte ger en speciellt suverän kamera, men det enda kravet jag har på den är att den ska ha blixt ! och den får gärna vara digital (A) för det är lite jobbigt att framkalla typ 100 bilder i veckan :D och dyrt , så då kostar jag hellre på en digitalkamera.
för min mobil är juh somsagt inte überkul att fota på kvällrna med ^^


Men nu ska jag göra lite español ://

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0