Lördag :D

Jag har tappat det! Jag har totalt glömt vad jag skulle skriva, jag kommer bara ihåg att det var sjukt. Sjukare än gerorge bush, GAH! fan vad sugit. Jag får väl tänka ett tag och återkomma med det senare.
Todäj så är det Furuvik -.- som gäller. Med Sofia maybe Johanna.
Sen så att jag och åt nudlar, och jag kommer fan få soya-förgifning om jag fortsätter i den här takten. Men iaf, och så kom jag och tänka på: Vad fan är minimajs för nåt ? inte så att jag inte vet vad minimajs är , jag älskar minimajs. Så kollar min lite på wikipedia då, för att jag ska kunna lugna mig själv lite. För det jag inte vet, måste jag ha reda på. Och nu visste jag juh inte helt säkert. Så:

Minimajs är majskolvar som skördas innan de blivit fullvuxna, och de är så pass mjuka att man äter dem hela med kolv och allt.
Så då vet ni.


Kommentarer
Postat av: kim

hej:)

Gå in och läs på http://kimmys.blogg.se angående länken som visar att jag gjort designen :) Har gjort lite ändringar.

Kram

2008-03-09 @ 14:31:41
URL: http://www.kimmys.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0