Helgen

I fredags så var jag hemma hos sofia, skulle sova där :D Vi kollade på så ska det låta och let's dance för att danny var med jue :D
Efter det så drog vi ner på stan för att möta jonas för att gå till nån fest. Ah, eller fest och fest. Det var vi och nåra från jazz :D faktiskt prilliga snubbar. Vi kom hem igen vid typ två. Dagen efter så drog vi ut till furuvik för att hänga med jonas. Vi kolla på film; supersugen och Walk the line. Ganska braa faktiskt, Efter det så var det en timme kvar tills bussen skulle komma så vi flumma runt lite grann och så. Väl hemma så var jag astrött men var tvungen att sitta vid msn framåt timmarna, när jag egntligen ville sova. Men det fick jag inte.. Så nu så har jag precis vaknat. Det har varit skönt att få sova ut lite :)
Idag så ska jag softa lite, sen så ska jag göra lite matteläxor. -.-
men ska klä på mig nu.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0