Glad påsk :)

hej hej. Hoppas at ni har haft ett angenämt besök utav påskharen:D Idag så ska jag till mormor och morfar på påsk lunch och efter det så ska jag hänga med vännerna <3
Igår så var jag på stan med Linda, alltid lika kul :D
Köpte:
image262

Gula brills :D

image264
Väskaa^^
image265
Halsduk :) (glasögonen sen förr)
 
    /Sen så var vi in på Vagabond en sväng. Jag provade typ 150 skor och så sista skon jag skulle pröva hade en dragkedja i hälen, och jag fastnade såklart med strumbyxorna i den. Inte nog med att jag fick traska runk med en trasig strumpa, varken jag eller linda kunde få lös mig så butiksbiträdet fick ta loss mig ! Som linda sa: "det är typiskt dig alex, haha xD"

Men glad påsk på er:)
image267


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0