Fredag

Hejhej

Idag så har jag vart hos mormor. Vi färgade ägg, eller jag färgade ägg, för hemma så låter mamma mig inte färgga för att hon vill att äggen ska vara perfekta och då får inte jag färga, även fast dom blir perfekta då xD Sen så var jag hemma hos Linda, mkt kul som vanligt. Men idag så var det extra kul efter som Linda ska till Thailand på måndag så då så får jag låna typ alla hennes kläder som hon inte ska ha med sig, så det vart en del ^^
Sen så åkte jag hem och snart så ska jag kolla på Den lilla sjöjungfrun :D Hehe:P
Jag är så fruktansvärt trött och jag vet inte varför xD så därför blir det en tidig sänggång ikväll :P

Men nu så ska jag gå och duscha , later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0