FRAJDAAAY!

Wohoooooo! fredag idag. Me like <3
Jag upptäckte att jag inte har tagit når abilder alls med Clark sedan i lördags ! :O lite skärpning får det bli tycker jag. Jag förstår inte. Har det hänt så lite ? Har jag gjort så lite grejer så att inte ens JAG tyckt att det har varit värt att ta bilder ? :S var ska det nu bli av mig? Jag menar jag är nästan värre än alla fjortisar på det planet, kan jag juh vra på många plan. Jag är dock inte så att jag har så tajta jeans så att jag måsta hoppa upp för trappor för att man inte kan böja benen. xD
todaay är det let's dance. wohoo. :)
men nu ska jag köra en rapp:
jag är kaxig
jag tar en taxi
till ica maxi
allt det stämmer förutom att jag inte är kaxig och ska åka taxi.

Kommentarer
Postat av: JENNIEBOHMAN

HAHAHA :'D Bajta yousef där ser jag ;)

2008-03-08 @ 14:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0