WOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

asså shit , är så jävla fucking GLAAAAAAD !
EMD chatt tog precis slut , och faktiskt så fick jag ett svar från DANNY! <33
jag skrev typ hundra miljoner frågor, men en fick jag faktiskt svar på. det här är direkt ursaxat ur chatten:

Alexandra: danny , om du var tvungen , skullle du hellre gifta dig med erik eller mattias ? ;)


Danny Saucedo: haha.. oj. Jag tror att matte är lättast at leva med. Erik kanske bedrar mig med nån annan, kanske ola.. :)

helt amazing!! okej , kanske inte världens mest klyftiga fråga, men ÄNDÅ!!. asså shit , när han svara på den, fick typ andnöd och hjärnblödning .. sjukt sjukt sjukt. ! i'm such a looser, men iaf :) är så frekin' Happy !!!

annars så har dan vart ganska sunk. sunk skola.

men det spelar ingen roll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! för jag är så så så, jag vet inte vad, är nånstans uppe i det blå :)


puss puss ! :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Whooo syrran nu är du nästan uppe på min nivå, som festar med Danny :P

2008-01-08 @ 21:36:57
URL: http://princesspink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0