Vad är det för dag ?

hej igen.
sorry att jag inte bloggat på ett tag, men har bara inte blivit så. 
Jag hittade tjuven som hade tagit min sladd, lillebror ofc. men när jag plugga in sladden så var det en hel bunt av bilderna som inte laddades in på datan !! bilderna som vi tog på sofs mobil och bluetootha över till min. :'( fuck fuck fuck fuck.     damn.     aja, min nyårsafton var bra. nu står flaskorna tomma och lösögonfransarna ligger på sminkbyrån, så var det roliga över. :/  Jag är så pissed!! jävla fucking telefon- tjaffs!!! :@ ville juh visa er bilderna !sen har det juh hänt lite andra grejer som jag blogga sist också. jag var juh lite med shine förra året. sen har jag varit med sof. slagga hos henne till nyårsdan. mycket mysigt. vi kom på en massa knäppa namn, t.ex. alkis-alex och supar-sofia. hehe, det började med en nostalgi-kick. då när mann just hade börjat skolan och man skulle säga sitt namn tillsammans med ett djur eller en grej som började på samma bokstav som sitt namn. antilop-alexandra, alligator- och avslagen cola alexandra. ?? haha , snigel- och saltlakrits sofia. och så vidare och så vidare. vi hade iaf välldigt roligt, men när jag tänker efter, vad var det som var roligt? men aja, vi var juh inte helt klara i huvet heller.
idag så har jag vart på stan med min mamma -.-  men hon bjussa iaf på en tunika. :) tack tack
och när vi var inne på H&M så blir det som vanligt. mitt hår får fnatt, hälften av hårstråna suger sig fast på mina kiner och resten spretar rakt ut i luften - statiskt, elekriskt eller vad man nu vill kalla det. men vad faan blir det jämt så här innne på H&M? är det nåt fel på luften därinne ? sjukt.

jaa, sen så har jag pysslat. gjort ett kort och så. efter det så var vi hos mormor och morfar. dom är för rara dom.
sen har jag läst lite bok oxå . :DD      
jag ska försöka få tag p åbilderna iaf. men så länge får ni några från förra året.!

Me and Sof

Kiss me now and kiss me quick

Ta min hand och visa mig vägen, jag är din i alla lägen

jag bryr mig inte, men det ser ut som någon annans hand.. spooky

See ya lads !



Kommentarer
Postat av: Linda

I do not have your nummero sweetheart!

2008-01-03 @ 13:46:08
URL: http://princesspink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0