Update

I brist på saker att göra så satte jag på teven, börjar som vanligt på kanal5, I huvudet på gynning, hade redan sett det, 6:an, 4:an och 3:an, alla bara dåliiigt på. i normala fall stänger jag av teven eller kollar på det som är minst dåligt. Men som jag undermedvetet vet vad som väntar så slår jag på 2:an, som är absolut världens sämsta kanal! och där ser jag; Konståkning. Och då kan jag juh verkligen inte byta kanal. För det är inte många som vet att jag älskar konståkning. Det är inte så att jag kollar upp när det är och bänkar mig framför teven då. Utan det blir så att jag kollar på det när det väl kommer på. Åh, gud så vackert det är. Musiken, rörelserna, kläderna, allt, det gör så att jag tappar andan och bli alldeles tårögd (alla som känner mig vet at jag har välldigt nära till tårarna) Gud, jag vet inte hur mycket jag skulle ge för att kunna åka så. kill-åkarna är mina favoriter, dom är så duktiga, så , så... Passionerade. herregud, säger jag bara. jag får gåshud bara jag tänker på det. jag vill också !!! fan att jag inte kom på det tidigare. bara det är jag är fruktansvärt rädd för att ramla, men jag tror att jag är tillräkligt vig för attt klara det iaf. :P det är jag bra på . men ack , bara man inte kunde ramla... 
  image174


Kommentarer
Postat av: jonna

svar: tack så mycket! :)

2008-01-28 @ 17:11:59
URL: http://jonnaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0