Söndag

så var det söndag igen. Igår så var jag på stan mad sanna. Köpte lite smått och gott. för det är juh kul när allting är på rea :D
En sak som jag alltid tyckt vart konstigt är korkarna på diskmedelsflaskor. Liksom vad är grejen med dom?  jag vet ingen ingen ingen som stänger diskmedelsflaskorna. liksom varför skulle man det? det är nog det mest onödiga  man kan göra. men så igår. igår så skulle jag rengöra en skiva. så jag skulle ta lite diskmedel. men nånting var fel. KORKEN VAR STÄNGD. :O vad skulle jag göra nu? jag hade juh aldrig förr hamnat i en sådan här prekär situation. hur jag än vände och skakade på flaskan kom inget diskmedel. och utredningen om vem som stängde diskmedelsflaskan fortsätter. har du några tips? har du sett någon som under kvällen på lördagen stod och diskade och stängde korken efter sig ? ring 099-721 200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0