röd paprika = död paprika

jag kommer att bli en sånhär person som det står om i tidnigarna och man inte riktigt kan tro att det är sant, typ som att jag har gift mig med min dator efter 3 veckors samboskap, jag menar tre veckor är juh inte ens nära ett fast förhållande. skämtåsido. men om jag fortsätter i denhär takten så kommer jag få fyrkantiga ögon, eller iaf fyrkantiga brillor. om dom inte uppfinner runda skärmar förstås. jag menar, jag kollar alltid på någon form av skärm, när jag inte sitter vid datan så kollar jag på teve.  visst , det händer väl att jag är i skolan och tvingas titta på böcker. men iaf. (har insett nu att "men iaf" är förklaringen till allt.)
  varför har ingen kommit på att göra russin-sylt ? det måste juh smaka gott. eller åtminstånde vindruve-sylt. det ska jag fan göra sen. när jag tar mig själv i kragen , när det nu blir, eller kanske snarare om det nu blir. här har du ett tydligt exempel på tankar som kan ploppa in i mitt huvud. jag vet inte vad det är för nåt. små idé-partiklar i luften eller nåt som jag andas in. och tjikkaploff! så landar en lite annorlunda tanke i mitt huvud. jag rår liksom inte för det.                                                           vila inte handen på mellanslags tangenten. 

det blir bara jobbigt att suddddda. 

bara ett litet miffo-utbrott : YAY! om en och en halv timme är det LET'S DANCE !! wiie. ska rösta   ihjäl mig. på danny såklart.
Kalla fakta, facear det som ingen annan vågar. Rösta på Favoriten.
mamma: du vet att dannys deltagande i tävlingen är hotad ?
jag: jaha , på vilket sätt då ?
m: han är juh skadad, han har..
j: ..gjort illa foten, jag vet. men har precis kollat hans blogg och han kommer att dansa iaf. och han kommer juh inte åka ut heller. alla kommer juh att rösta
m: men då kan dom juh inte döma av dansen!
j: såklart man inte gör! vem kollar på dansen förutom domarna ?
m: ...

på nått sätt tycker jag att det var kul. men som redan komstaterat. jag är konstig. :P

bye for now

Kommentarer
Postat av: kim

Tack så mycket! Ja det kan jag göra. Lägg till mig på din msn [email protected] så får vi diskutera om hur du vill ha det :)

Kram

2008-01-20 @ 15:18:55
URL: http://kimmys.blogg.se
Postat av: carro

tack :)

2008-01-20 @ 17:54:01
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: sanna

tack så mkt! :D

haha rolig du är... ;)

2008-01-21 @ 17:30:46
URL: http://sann4a.blogg.se
Postat av: sanna

gjort i dag då? =)

2008-01-21 @ 20:30:19
URL: http://sann4a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0