Redan Onsdag?

Tjabba.

har softat idag som fan. skulle det finnas en tävling så skulle jag lungt vinna, eller åtminståne komma tvåa. men är inte nån piggsson för det. skulle kunna somna på stört, fast jag måste städa mitt rum. ubba. -.- jag märker at tjag inte har haft så många tankar och funderingar på sistonde.det är juh lite trist, jag menar, hur kul är det att sitta ich läsa vad jag har för mig hela dagarna ? när jag läser vad folk hittar på. då mår jag inte super kan jag säga. man känner liksom: du är ute och har fullt upp, lever livet och har det bra. medan jag sitter här och läser om nån annans liv, för jag har inget bättre för mig. det är konsyigt att det inte är en skam att  läsa andras bloggar om man ser det från det hållet. typ som att porrsurfa eller nåt. "jaa, jag kom på min man med att sitta och läsa Lars blogg, att han vågar!" det är ett märkligt feomen med bloggar . att man lämnar ut sig själv, sitt schema och sina åsikter åt allmenheten att beskåda. varför bloggar man överhuvudtaget? varför bloggar jag ? varför läser man bloggar ? veta vad folk har i huvet? man tolererar inte klotter, men man läser folks bloggar. vad är likheten? vad är skillnaden? man får reda på en massa människor, och vad dom tänker. kanske just det att att läsa en blogg är frivilligt stör inte någon i onödan liksom .. medan klotter är oundvikligt och plaserat på lite olämpliga platser. och bloggar kan man juh ha lite längre, informera om fler saker. för hur dumt skulle det inte se ut om nån stod och stirra på en vägg eller på baksidan på ett bussäte. för att läsa vad nån ska göra i helgen eller söka för jobb. ??
människan är ett mysterium, som har byggt upp världen till ett mysterium. fan jag orkar inte skiva mer. det vart lite tjockt asså.
skulle skriva ett skämt, men jag kan inga, jag ska komma på ett. man vill inte att nån annan sk ata cred för det sen. ska söka patent på det. :D så bah det var en gång en bellman och alla barn bla bla bla registrerat och patenterat av Alexandra. skulle man vara tvungen att säga.
har tänkt lite på det där med nytt år. alla kommer juh med en massa löften liksom. jag tänkte bara gå igen lite av det bästa från 2007.
Årets
roligaste: Filip och fredrik
tråkigaste: gefle dagblad
bästa: skolavslutningen
sästa: fick reda på att lekparken ska bort :'(
framgång: modiagre, snällare och har uppnåt längden 1 meter och 74 centimeter
baksteg: har typ slackat med tränandet
5 personer:
-alla mina vänner
-danny <33<3
-christer fuglesang
-katarina von bredow
-björn gustafsson
korkaste: *host* pk.. (A)
smartaste: carolina gynning ^^
pinsammaste: skulle skicka ett sms som de stod att erik* var ful på , råkade skicka det till erik*.
tv-serie: alla
tekno-pryl: fjärrkontrollen (har funnits 1000 år men iaf, den jag har haft mest nytta av)
som-egentligen-borde-vara-olagligt: ordet 'fånigt' , så fruktansvärt fult.
galnaste: fredrik äter sig själv. xD
drygaste: datorer som inte gör som man vill, och sörpa fasting
årets skratt: jennies
årets uttryck: ubåt, känn dig blåst, typ, sasich eller hur det stavades
 enogh for today now ;) kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0