Onsdag !!

klickan är 16.20. sitter här återigen och ska blogga.
idag var en soft dag. hela förmiddan så dansade vi på skolan,  fast vi började igen till no:n som inte är kul. särskilt inte utan sanna.       sen var det lunch, käkade inte. drack bara festis. tydligen så är det något skumt med just den precisa festisen jag hällde i mig. eller så kanske man inte ska dricka ,för att citera min fader, 'sockerlösning' på fastande mage. för min mage var i högsta grad fastande, den kurrade så groft att man skulle kunna uppmäta ett jordskalv runt mig som hamnade på richterskalan. men åter till festisens bivärkningar. som sannerligen var konsekventa. jag vart ett flumm, och inte vilket flumm som helst utan ett hyperflumm. jennie fick desvärre med min påvarkan av festisen på film och foto. och jag kan ta och säga att jag har inte brytit benen, råkar bara vara lite vig eller nåt.  om ni nu får se dessa bilder. vilket man i vissa fall kan hoppas på att ni inte gör. johanna har väl börjat bli ännu mera skeptisk om att jag är en verklig person, då jag redan har motbevisat det när jag vart hopplöst besatt av Danny och Lars-Erik. <33
 sen var det hemkunskap. med en film som var från då Backstreet Boys släppte sin första video. då kan man juh räkna ut att den hade varit med ett tag. så bakade vi tunnbröd eller nåt. det var gott med hallonsylt på. (man får ta den man har) :b efter det så skulle jag göra om två läxförhör i fysik. det var något som promenerade på mina närver. vilket inte många saker får chans till att göra.  men i mitt försvar så hände det vaktiskt på liv och död. eller iaf på ett mvg och ett vg. men det är juh samma sak som liv och död. eller nåt.

men iaf, detta ska jag försöka att hinna med i eftermiddag:
*öva till Italienskan
*öva till engelskan
*andra hälften av matteläxa 11
*matteläxa 12
*städa mitt rum
*kaaaaannskeeee kanske åka till estraden på dans-mojjset.

jag dör nu. livet är riktigt sosich ibland 

puss och hej<33

Kommentarer
Postat av: JENNIEBOHMAN

haha , du är gullig som flumm :P

2008-01-16 @ 19:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0