Later

Just hemkommen ifrån linda har hjälp henne och tvätta bl.a. så vi hade lite skojj nere i hennes tvättstuga,. sen så hittade vi en JÄTTESTOR mangel där nere också. en männskomangel. sen fikade vi lite också .. :D
image165
Lindas the vart glögg när jag kastade ner ett russin i det.
image166
När jag provade lindas dojjer som har 12 cm klack så vart jag en jätte och hon en dvärg. när hon har på sig dom så är hon lika lång som mig. vi mätte mig och jag var 174 cm. utan skor.
image167
Jag åkte lite tvättvagn. inte fullt så bekvämt.
image168
Linda posar tillsammans med tvättmaskinerna
image169
Jag gillar inte mig själv på den här bilden
image170
Im the landry-buddah
image171
Linda slukas av männskomangeln
image172
Den hugger tag i mitt ben !!!!

nu ska jag iväg till stan för att träffa sanna :D

kiss :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla clown! :)

2008-01-11 @ 22:06:46
Postat av: Alexandra

och du är ?

2008-01-12 @ 19:46:24
URL: http://misscotton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0