Friday, I'm in love :D

hej hej.
är hemma och sjuk idag, finn både fördelar och nackdelar. man har iaf blivit bättre. pappa har lämnat in min mobil på lagning,. den är paj. och det kommer ta typ 3 veckor innan jag får tillbaka den. :( värsta sunk, men jag har iaf min gamla fula samsungare. den funkar iaf :Pidag är det Let's Dance !! :D wiie                                                                                       jag vet inte vad jag ska skriva,,
juste! jag och sanna var juh på hockey igår ! 3 st framsteg även fast inte Brynäs vann.
- Lars Erik fick spela
- Lars Erik så våran skylt
- Våran skylt syntes i tv
Undra vad som kommer att hända nästa gång...:P
Men han som satt brevid mig, asså typ värsta snubbiga, feta mannen i 35-årsåldern. asså hans röst var verkligen hög. när han tog i lite för att skrika till spelarna fick jag typ tinnitus. sen det han skrek var ibland liiite kontigt, "bra, bra, såååja" erhm.

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0