Fredag

På torsdag är det ärtsoppa på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst ge mig då kyckling det gillar jag mest. Jag vill ha fredag idag :)
Har precis vaknat. ska städa mitt rum idag ... fuck.
efter det så ska jag till Linda. vad mer ska jag göra ? vet ej. det känns så skönt att bara kunna säga att men inte vet, tar dagen so mden kommer bara. inte ha ett smack jobbigt inplanerat. great liksom :) bara softa, chilla och slappa. kolla på favoriter i repris, så som andra avenyn, inntressant story med helt fucking dåliga skådespelare och försöker härma OC nå grymt asså. sen har vi vänner. aah , gamla trogna vänner, kommer alltid att älska det. OC är också med, fast det känns som jag behöver lite mer humor så det får vänta ett tag. :)
men det gäller att inte tänka på framtiden. bara på nu. för shit vad jag kommer ångra mig sen om jag bara sitter och ojar mig över skolan .

men nu ska jag minsanngå och ducsha, jag ska andvända min nya oliv - body scrub, opch sen efter det så ska jag ut och ta en härlig promenad, och kanske att jag slänger i mig i bönsallad men russin och capris. haha , närå, sånna dära, jag-har-ett-perfekt-liv-och-en-perfekt-hälsa-och-jag-är-förövrigt-världsbäst-fasoner ska jag aldrig börja skriva om.


hej så länge <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0