Allting är ingenting, plus litegrann

för första gången på mycket länge. så ska jag . trummvirvel. träna.!! jag tycker att jag borde få ett diplom eller nåt för att jag ska dra mig iväg tillsammans med joy och sof till f&s :)  vi ska prova nåt nytt och gå på step 1. för er som inte riktigt är bekanta med friskis så är det inte så att man ska steppa. utan man ska gå upp på en bräda. :P (jag är sååå duktig på att förklara) men vem vet? snart kanske jag slutar att äta massa kakor och börjar käka fiberberikade havregryn . :P sen så ska jag försöka att tvinga mig till att göra läxorna. :) men nu ska jag ta och ringa sanna , har inte gjort det på ett tag.

puss hej

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahah. Som att det kommer hända! Vad tycket du om step då? Jag är ju påväg till London nu på onsdag men nästa vecka är jag redy to go! Puss

2008-01-25 @ 23:50:56
URL: http://princesspink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0