Tisdag

Hej hej.
Idag så har jag vart med mamma på Ica Maxi. Jag hade inte ätit frukost så det var gott att dom bjöd på bröd där. Och att det var bok-rea. Vilket betyder att det vart dyrt. :P Men så såg jag att det var nån slags tävling på G. Maxi Ica:s The New Star. Ungdomar som blivit framröstade från hela landet för att dom sjunger. Är inte det höjden av förmedring? "Jag är med i Ica Maxi:s sångtävling. Jag sjunger på värsta läjma videon som spelas om och om igen på alla Ica Maxis. Det är bara en massa gamla tanter som är där och har tid för mellanlägg så då är dom dom enda som kommmer att rösta. Andreas 17 år." xD
Sen var vi och hämtade våra släktingar på tågstationen. Dom ska bo hos oss i en vecka :D
Sen så ska jag hämta ut mitt H&M paket imorrn , med mina kläder :D EFTERLÄNGTAT ! Ska nog ner till stan med sanna också , hon ska köpa sina dojjer :D
 Här kommer lite bilder från jerkers födelsedag:

haha xD

sanna digga inte denna frisyr och inte fettot som gjorde det heller..

Sanna <3 (tror inte att jag fick läga ut den här bilden..)

JenniePenniePöhBohman <3

DaGang :*

xDxDxD

bög-pose ?

Tummen upp? -näähh..

Tomas med sin *citat* förbenade kortlek. Men frågan är vad billy och pk gör med akvariet i bakgrunden?

Födelsedagsbarnet!

jennie - smygposaren

Gruppbild. fast alla var inte med. och jennie sudda sitt face -.-

aja , ska runda av . godnatt

Kommentarer
Postat av: Syrran

hej gumman vad synd att du inte hann igår. Jag köpte en fuskskinnjacka på H&M, hade velat ha ditt eminenta smakråd ditt lilla modeorakel.
men hörde av das-papper att du redan köpt nåt liknande?(fast iof kan det lika gärna vara en rengnkappa med blommor på så bra koll som han har hahahha) Men du en annan sak börjar dte inte bli dax att fixa ditt hår? Vi kanske kan ses närta vecka?? Pussar

2008-02-27 @ 11:51:30
URL: http://princesspink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0