Tisdag

Hejsan:)
idag så var juh som sagt inte med i den vanliga skolundervisningen som det så fint heter på lärar-språk :D vi satt i kiosken, vilket inte är så negativt som det låter. Utan vi var liksom. Kiosk-personal. om man säger så. Det ick bra idag. Bättre än förra gången. :D
image214
Min sötsanna
image215
Här är jag då.. jag vet att jag ser ut som en säck potatis, men det var ett överraskingiskort...:)
image216
ett tag så var det lite trist
image217
sanna-mackgöraren
image218
Smile
image219
Varenda liten människa köpte sånna här. Så vi var juh tvungna att prova vi med
image220
Vi vart sura på dessa ongar. Dom var annoynig. :@


Nu ska jag plugga lite matte. Har prov imorrn ://

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0