Tisdag

Idag gjorde vi det första nationella provet. Jag mådde inte bra innan. ville bara att det skulle vara över liksom, det är inte ofta som jag känner så. men det gick faktiskt helt okej. och bara för det så kommer det visa sig att det gick skit, som vanligt..
just nu längtar jag till Allahjärtansdag. även fast den är helt basrad för att folk ska köpa grejer så är det nog en utav de mysigaste högtiderna - för ja det är en högtid. och man ska köpa grejer. tradition liksom. :P

joo. sen var det juh så att en fruktansvärt omogen människa tror att han är nåt. hans grej i bilden är avklarad, slut, finito, the end !! btw, du är bara basen som all ilska hamnar på. du är över nu, jag och jennie är mkt mer inblandade än vad du är. du är ÖVER ! ifall du fårstår vad det betyder. och ifall du inte bryr dig , varför läser du då min blogg ? så lämna oss ifred, we've got enough jerks already.

Friluftsdag imorrn då. Ser fram emot det, not. men man slipper iaf skola. :)
det finns asmånga låtar som jag vill ladda hem just nu. men wtf, fars dator, den ökända optikern, är såååå seg, det är där jag laddar hem låtar ... hmpf..


yo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0