t-ordet

nu är det så där igen, jag har så tråkigt att det finns inte. Inga roliga inne på msn. inget bra på tv. jag är för trött för att göra nån nytta, som tillexempel plugga. jag borde gå och lägga mig i stället. vi har juh nationella provet imorgon, upsatsen. Men jag har en känsla av att jag ska hänga kvar, att något roligt kommer att hända snart. Snart, så snart. Bara liiite till liksom. Men så länge sitter jag här hoppar mellan olika sidor. Bilddagböcker, bloggar och annat meningslöst. sjuttsicken vad tråkigt. mellanslag, mellanslag.
enter.
har iaf laddat hem lite låtar :) 1 bra sak jag har gjort idag. vart har mitt liv tagit vägen? Bortblåst, nerspolat, nedgrävt. det som var fyllt med vänner, teve och läxor. alltid nåt på gång. nu finns bara skalet kvar. suck suck. behöver verkligen lite uppmuntran. 14 feb Allahjärtansdag :D 17 feb Min namnsdag,  för till skillnad från många andra så har jag bara en namnsdag, efter som jag inte har några mellannamn. på gott och ont. alla tror att jag har nåt fult mellannamn som jag skäms för mycket för för att säga. men det är snarare så att jag skäms över det jag inte har. När jag var liten så hittade jag på att jag hette Anna eller Victoria i mellannamn. vad sorgligt. Att jag var så vek, inte kunde stå för den jag var. Men kan man skylla en blyg liten 6 åring ? efter som jag faktiskt råkade vara den blyga lilla 6åringen så kan jag inte det. Jag kommer ihåg känslan av att vara så annorlunda (förstås inte bara av det) det kan ske andra tyckte var coolt och inressant, men inte jag. det var hemskt, känna sig som en apa. från en annan planet. Nu är det nästan tvärt om. Så en människa kan ändras,men tur det-  för annars skulle jag vara en salig individ.
men nu ger jag upp, jag ska inte vänta på det roliga mer. Det är tydligen inte tillfälle för att ha kul då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0