San Valentino!

Glad alla hjätans dag allihop !
Kärlek till världen<3 xD
Hoppas ni har haft en bra dag och fortsätter att ha det. :)
Idag har det vrait en ganska bra dag för mig. Minus på¨vissa faktorer, men skit samma. Jag har iaf fått massor med kärlek och inte varit snål på att ge. Som tur är så är högtiden allahjärtansdag mycket kär på våran skola, men det verkar inte våran nya rektor fatta. Men elevrådet lyckades iaf få skolan att se strålande ut - eller iaf så strålande det går att få den att se ut med dom resurserna. :D
Jag har precis kommit hem från en delightful fika med flickorna Sanna och Jennie. haha xD love you guys dock<33 Sen nu så ska jag plugga kemi. Har prov tomorröhw. ;/

LOVE LOVE LOVE <33

I feel it in my fingers, I feel it in my toes...
image222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0