Onsdag

Hej hej.
Jag har inte varit inne här på ett tag. Ursäkta dröjsmålet. Jag har bara haft en massa saker att göra. :/ I helgen ska det bli skojj. :D Men det får ni veta mer om sen. Idag så är det onsdag, jag är lite förkyld, så jag skippa hkk. Jag ska öve lite på italienskan snart. och göra lite matteläxor.. (a) Men nu så ska jag erkänna en sak, och lova att inte döma mig, efter som det kan ingå till kategorin som jag brukar kritisera. Men jag ska faktiskt gå och sjölja av mig min ansiktsmask nu.. jag vet jag vet, jag har tjatat om folk som håller på sådär "perfekt" så att man stör sig på dom . Men jag kan lova jag är låååångt ifrån perfekt.

tata :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0