Önsdag

Hej hej.
Idag har det vart en helt ok dag. Dock var inte sanna med oss.. :/ Jag tror det gick okej på matte provet imorse.. men bara för det så kommer det visa sig att det gick åt pipsvängen.. :(
image221
Jag och Mimmi Persson på Kemin, überheta googles x'D

Jag vet inte ifall jag ska deppa eller jubla över imorgon. För det är ju alla hjärtans dag. :) men problemet är den fruktansvärda faktorn- k-i-l-l-a-r. jag hatar att erkänna det. Jag har alrdig tidigare låtit en kille förstöra min alla hjärtansdag. Men iår. Kanske? :/ Fan också. stupid boys, who need them anyway ? Men jag blir så ledsen liksom. )':

Puss och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Linda

Puppan, såklart du kommer få uppvaktning annars är de dumm ajuh! :P Som sagt så vet jag redan att jag ska få blommor(blomsterbudet ringde och frågade om när dom kunde levereras) och imorgon avslöjar jag från vem i bloggen :D Jag är så sjuuuukt nyfiken, har verkligen ingen som helst aning. Hoppas nu bara att det är nån snubbe och inte typ mormor hahah. Puss puss

2008-02-14 @ 02:14:44
URL: http://princesspink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0