Måndag

Igår så var jag hemma. Jag städade min garderob faktiskt. Med handen på hjärtat så vart den faktiskt fin- men det var väl tack vare min mormor . Jag tog mig faktiskt i kragen och slängde/gav bort två av mina 10 hyllor med kläder, ungefär 3 säckar. sen så var jag ju förstås med sanna och jennie och fika på kvällen också sät där från 6-10.. (A) lite bilder

Fråga mig inte vad jag gör på bilden i mitten...

btw.. You know who you are, and you now now that we hate you.

sen har man vart lite på stan idag :) studiedag serru. efter det så var jag på bild & form:D


good luck to you.<33


Kommentarer
Postat av: Väx upp

Varför ska ni lägger er i? Det äe mellan mig joel och sanna. Så Fuck off.

2008-02-04 @ 22:22:56
Postat av: Linda

men håll käften din jävla tönt

2008-02-06 @ 02:54:50
URL: http://princesspink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0