Måndag

Hej hej. Skolan idag. Muy boring :( men jag och Sanna hade iaf lite kul på matten. :P
image212
Sanna beslöt sig för att skriva "Pure/Evil" på fingrarna ;)
image213
Själv ville man juh inte vara sämre, i brist på ord så vart det "Right/Left"  xD


Asså det här med killar är ett märkligt fenomen. För att citera Carolina Gynning: Va fan är grejen? Tänk om man visst ehur killar tänker. Fatta. För.. Asså det finns inga ord. Ena stunden kan dom vara helt: "du är så söt etc. etc." det enda man kan tänka är på hur underbara dom är, i andra så behandlar dom en som luft. Det går inte riktigt ihop för mig. Jag vet inte hur många gånger jag och mina kompisar har sagt orden: Undrar hur han tänker. Det är helt sjukt... ?

Imorgon så är det ingen skola för min del, ska stå i caféet. :D:D jag och sanna ska äga :P men nu ska jag kolla lite på andra avenyn. puss(K)  

Kommentarer
Postat av: betray

hmm,, å så är absolut inte tjejer då?
du kanske ska tänka lite hur du är själv innan du säger sånt om killar!!!!!!!

2008-02-15 @ 19:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0