Later

Nu har jag kommit hem från mormor. :P på gott och ont. Hela meningen med att vara där är för att äta och lata sig
. (villket jag aldrig gör annars(A)) Men jag åt så förjävligt mycket så att jag fick himla ont i magen. För först så kom jag och mamma dit vid 5, jag åt frukost vid 2. så jag var lite småhungring. Så jag åt en baguette skiva. Och en till och en till och en till. (a) så då var jag inte alls hungrig när det var mat. Men efter som det var så god mat åt jag en rejäl portion. Efter det var jag himla mätt asså. Men då kommer min mormor och frestar med glass. så då häller hon upp en baota skål till mig, med chokladsås. Jag känner mig väldigt väldigt mätt ännu. Och äcklad. :)
Jag ska lägga upp lite bilder från igår imorgon. jag lovar!
är trött och ska upp till skolan så godnatt (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0