Later aligator. (?)

Nu har jag och Kopenhagen (mor) kommit hem från stadens torg. Jag var och fixa ID till moi och sen tog jag äntligen två hål till i örat. Så nu har jag totalt 5 hål. Det gjorde btw fett ont, om man jämför med dom andra 3 hålnen jag tog innan. Sen så tog vi hem lite mat från donken <3  efter det så hade jag ner en vas i golvet. Kopenhagen skrek och jag skratta. :S Men sen när jag skulle städa fick jag två glasbitar i handen. så nu gäller det att chilla, så att jag inte får upp pulsen, för man vill juh inte förblöda vah :) Men nu ska jag och min bror -.- kolla på starwars :D

två plåster..

två hålen längst upp är alldeles färska.

howdy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0