Snuvig som fan

Hej  :)

Som kanske du kanske förstår utav rubriken på detta inlägg är jag alltså inte på toppen utav min hälsas berg-och-dalbana, vilket inte är särskilt avvikande eftersom typ alla är sjuka så här i skolstarten och jag kan möjligtvis ha blivit smittad eller utvecklat någon egen slags bakterieblandnings-förkylning. Men men, vad ska man göra åt saken? Jag knarkar esperitox, ipren och strepsils. Och jag ska vara emot att stoppa i sig massa tabletter? Iof är det ju en liten historia i sig om mina piller vanor. Piller inte pilla. Iaf så är jag en sådan som i princip aldrig äter någon form utav läkemedel ifall jag typ inte blivit tvingad utav någon idiotisk fittläkare, för att 1, det är inte bra för levern, medicin har samma påverkan på levern som alkohol ungefär 2. painkillers are for wusses - pantsies. Dom som inte pallar leva med smärtan som faktiskt visar hur mycket man pallar i sitt tillstånd. Kroppen behöver vila för att återhämta sig (vilket jag iof inte heller gör) inte bedöva allting och göra så att vi utsätter oss för saker som vi egentligen inte orkar. Okej, jag tänker lämna detta ämne för jag tycker att jag visar lite väl mkt dubbelmoral, men vem gör inte det. OCh jag är ju inte dubbelmoralisk på någon annan front så kan jag inte bara få vara det denna enda gång? snälla, släpp lite på  era dömande åsikter, bara för att ni inte lämnar ut era innersta tankar på internet så betyder det inte att ni inte går emot ert egna ord ibland . Så minska lite på trycket på pressen på mig

later<3

Kommentarer
Postat av: zäta

här får du en "kommentar" älskling! :) nu slipper du vara ledsen(aa) haha;) <3<3

2008-08-31 @ 21:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0