Näej, nu får jag ta och rycka upp det här lite !

Hej igen efter alla dessa evigheter sen jag bloggade. Det har liksom inte blivit att sendan jag började få brist på idéer om vad man kan skriva om. Jag hade också börjat tycka att det började bli lite för många som bloggade, men skit samma. Nu är jag här för att skriva igen. Kanske inte lika ofta som det en gång var men iaf ibland :P 
Som ni kanske vet så började jag ju gymnasiet för några dagar sen. Trivs mycket bra bland många härliga människor :) Jag älskar liksom självva flödet som skoldagarna tillbringar min vardag med. Det blir liksom att man alltid är på gång och att man liksom inte säckar ihop som jag alltid gjort förut (a) jag gillar det :P

Var och såg Kung Fu Panda idag btw. Rolig som fan kan jag juh bara säga :P Fast jag och bohman var typ dom enda helt normala människorna där x) Jag skratta som en gris asså, typ alla skratta åt mitt skratt också x) Och så i början av filmen var det typ nå fel som gjorde att det var typ helt kolsvart och alla (eller "alla" = 9 personer) satt och mumla för sig själva och då jag bah: Jag har länge velat säga detta; JAG ÄR BÖG! aasg x) jag är så töntig. Men jag är inte lika töntig som jag skulle kunna vara för jag vet att jag är töntig :P (aa)

Sen dissade jag telenor människorna på nian idag också ! Jag skulle ringa typ någon och så stod jag där framför deras stånd och så Jennie bah: asså kom vi går och jag bah: Näej, jag måste stå stilla för jag har så kass teckning med TELENOR! och så ger jag värsta blicken till dom x) 
 Asså om man inte är en sån som brukar läsa här så kan jag juh bara varna om att jag är lite cp. Eller okej, mycket. 
 och btw. inlägget nedan, I scored ! x)

later<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0